پوست من و تو 1 !
نوشته شده توسط : عسل

پوست من و تو !

 

من خودم همیشه با پوستم مشکل داشتم و دارم ! پس سعی میکنم هر چه میدونم در اختیار شما دوستان عزیز قرار بدم !!!!

۱) پوست صورتتون رو در صورتیکه خیلی چربه با صابون آنتی باکتریال گلمر بشورید ( روزی ۱ـ۳ بار ) اگه زیاد چرب نیست شامپو بچه ناتل رو توصیه میکنم !

۲) جوش ها و حتی پوست صورتتون رو حد الامکان لمس نکنید و به هیچ وجه جوش ها را نفشارید .

۳) حتما از یه ضد آفتاب خوب استفاده کنید ، با عیار محفظتی ۳۰ و یا بیشتر ( ضد آفتاب های فتودرم و امولسیون سولار بسیار عالی اند ! )

۴) برای جوش های قرمز و چرکی از کلیندامایسین ۱ درصد استفاده کنید .

۵) برای لکه هایتان کرم ضد لک و روشن کننده سینره رو توصیه میکنم اما اگه اهل کرم نیستین منتظر پست بعدی باشین چون همش ماسک های طبیعیه !

( فعلا همین ها رو رعایت کنین و نتیجه تون رو به من بگین  )




:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 118
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : 14 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ashegh در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
سلام
با عاشقانه ترین ها به روزم

/weblog/file/img/m.jpg
maral در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
وبت خوبه خواستم نظر بزارم که بگم هیچی یادم نمیره
ولی تویادت میره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: